Op zoek naar een no cure, no pay SEO Bureau? Uitmuntende kwaliteit is voor ons de norm.

Professioneel en strategisch SEO Bureau
Wanneer jij ons gevonden hebt, kunnen wij jou ook vindbaar maken! Wij van MB hebben al jarenlange ervaring als SEO bureau. Niet alleen operationeel maar ook op strategisch niveau. Onze specialisten helpen je graag aan een groter organisch bereik en meer leads. Wij hanteren een no cure, no pay beleid om ervoor te zorgen dat je niet teleurgesteld raakt.
Naast een SEO bureau werken we ook met vele andere kanalen. Denk aan LinkedIn marketing, Facebook marketing, E-mail marketing en Google Ads. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of lees nog even verder!
Wat doen wij als SEO bureau?
MB ziet zichzelf als een professionele partij en zo gaan wij ook graag te werk. Als SEO bureau doen wij er alles aan om de beste SEO strategie te maken en uit te voeren. Dit doen wij aan de hand van een aantal stappen:
- Stap 1: Start van de samenwerking
- Stap 2: Website analyse en marktonderzoek
- Stap 3: Het uitrollen van een strategie
- Stap 4: Uitvoering van de strategie
- Stap 5: Resultaten bespreken en optimaliseren
Als SEO bureau werken wij aan de hand van een iteratief proces. Wanneer de doelstellingen zijn behaald, zoeken wij naar nieuwe kansen binnen jouw branche. In het gehele proces nemen wij een proactieve houding aan en verwachten we van jou enkel input waar nodig. Bekijk hieronder onze geholpen businesspartners!

Stap 1: Start van de samenwerking
De eerste stap die wij ondernemen als SEO bureau, is het bepalen van doelstellingen. Als professioneel full service marketingbureau, stoppen we niet bij het genereren van verkeer. Genereren van verkeer is een middel om de doelstellingen te behalen. Dit is wat wij concreet kunnen realiseren voor jouw bedrijf:
Om dit te bereiken, starten we met een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Waar liggen de kansen? En waar juist niet? Op basis van dit onderzoek bepalen we samen de belangrijkste zoektermen.
Vervolgens gaan we aan de slag om je website te bouwen of verbouwen.. Er zijn vele factoren van belang bij het optimaliseren van je website voor goede zoekresultaten in bijvoorbeeld Google of Bing. Al deze factoren zijn terug te brengen naar drie categorieën, namelijk:
- Hogere posities in Google en Bing
- Kwalitatieve content maken voor op de website
- Website SEO technisch in orde maken
- Linkbuilding
- Genereren van verkeer
- Het verkeer laten converteren door middel van CRO
Ben je enthousiast geworden? Wij bieden je graag een gratis vooronderzoek aan om te kijken of er voor jou kansen in de markt aanwezig zijn. Je kan het vooronderzoek vrijblijvend aanvragen via de knop hieronder!

Stap 2: Website analyse en marktonderzoek
Nu het duidelijk is wat je van ons verwacht, gaan we aan de slag met het onderzoek. We maken een in-depth website analyse waarmee onze professionals vervolgens een strategie kunnen uitdenken. Als SEO bureau beginnen wij met een uitgebreide zoekwoordenanalyse. Deze analyse dient om kansen binnen jouw branche te vinden. Uit de analyse halen wij zoektermen die interessant zijn om op te ranken.
Het behalen van een positie in de organische zoekresultaten van Google, met jouw website, noemen wij Ranken. Hoe hoger je rankt in Google, hoe meer verkeer er naar de website wordt geleid. Naast het absolute verkeer is het belangrijk dat het daadwerkelijk relevant verkeer is. Onze marketing professionals zorgen hiervoor door gronding uit te zoeken of bepaalde termen echt relevant zijn. Wij kijken daarom ook intensief naar jouw concurrentie.
Je vraagt je vast af: Wat heb ik aan al dat verkeer? Dit vinden wij een zeer goede vraag. Alleen verkeer is niks waard, het moet ook converteren. Om het verkeer zo goed mogelijk te laten converteren, maken wij gebruik van Conversie Optimalisatie methoden. Als SEO bureau leggen wij je graag uit hoe wij Conversie Optimalisatie op jouw website uitvoeren.

Stap 3: Het uitrollen van een strategie
Nadat wij als SEO bureau samen met jou hebben bepaald op welke focus zoektermen wij ons gaan richten, is het tijd voor een gedegen plan. Deze strategie is van belang om gedurende een lange periode, de beste resultaten te behalen. De strategie wordt gevormd door de volgende vragen te beantwoorden:
- Welke focus zoektermen gaan wij ons op inzetten?
- Hoe gaan wij onze landingspagina’s inrichten?
- Is er ruimte om te linkbuilden?
- Is de website optimaal voor SEO doeleinden?
Aan de hand van deze vragen gaan wij aan de slag met het behalen van top 5 posities, met als doel om op lange termijn met iedere term pop de eerste pagina te staan. Als SEO bureau raden wij aan om SEO in te zetten voor lange termijn doeleinden. Wilt je naast lange termijn resultaat ook op korte termijn leads genereren? Dan raden wij aan om Google Ads uit te besteden. Deze dienst kunnen wij in combinatie of apart van onze SEO diensten leveren. Mochten er genoeg kansen binnen jouw branche zijn, raden wij ten allen tijden aan om meerdere marketingkanalen in te zetten.

Stap 4: Uitvoering van de strategie door een SEO bureau
Wanneer de strategie is uitgerold is het de bedoeling om deze uit te voeren. Onze professionals gaan aan de slag met het schrijven van de landingspagina’s, het optimaliseren van de website en eventueel het creëren van backlinks. Op die manier zorgen we voor een hogere website autoriteit.
Nadat de belangrijkste landingspagina’s vol staan met relevante content, gaan we aan de slag met het sturen van waarde naar deze pagina’s. Wij gebruiken hier verschillende technieken voor om Google te laten weten dat jouw website de juiste producten/diensten kan bieden. Dit is uiteraard gerelateerd aan de zoektermen die wij hebben bepaald. Ben je benieuwd naar waar jouw kansen liggen? Vraag dan een gratis vooronderzoek aan ter waarde van €595,-.

Stap 5: Resultaten bespreken en optimaliseren
Wanneer wij als SEO bureau de eerste stappen doorlopen hebben, bespreken wij uiteraard de resultaten met u. Iedere maand zullen wij, via een belafspraak, de resultaten doornemen en eventuele kansen voorleggen. Wij zullen je proactief van nieuwe ideeën voorzien die mogelijk meer resultaten kunnen opleveren.
Naast de maandelijkse meeting, plannen we ieder kwartaal een gesprek op locatie in. Dit gesprek gaat meer in op de tevredenheid en nieuwe koersen die wij op zouden willen. Uiteraard gaan wij als SEO bureau ook in op de resultaten van het afgelopen kwartaal. Voor ons is het belangrijk om inzichtelijk te maken wat je aan ons hebt. De Return On Investment moet voor jou wel groot genoeg zijn en dat begrijpen wij volledig. Wel is het zo dat SEO een lange termijn investering is, die niet na 3 maanden geld zal opleveren. Ben je wel benieuwd naar hoe wij jouw Return On Investment op lange termijn zo hoog mogelijk kunnen maken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!