Een moderne nieuwe website
passend bij het imago en de bedrijfsgrootte van een internationale speler
passend bij het imago en de bedrijfsgrootte van een internationale speler
Stainalloy is een handelsbedrijf wat zich heeft gespecialiseerd in hoogwaardige staalproducten, met name leidingen en allesomvattend wat hierbij aansluit. In de afgelopen decennia is Stainalloy uitgegroeid tot een gevestigde leverancier. MB ontwikkelde hiervoor een moderne website met een fijne flow gericht op conversies.
MB provided us with a detailed and pragmatic A to Z solution for our website and online visibility, including a set up how to measure and to verify customers visitor behavior on our new website
Besides design skills and high knowledge of SEO/SEA MB literally took us by the hand to force us to supply required input.
Their persistence resulted in a fresh and modern website, implemented in short time with a fresh and modern design, ready and updated for the future.
STAINALLOY NEDERLAND B.V.
Stainalloy is een handelsbedrijf en wereldwijd de autoriteit voor 'exotic steel piping packages'. Bij het hoge serviceniveau wat Stainalloy biedt als de gespecialiseerde distributeur met een uniek en uitgebreide voorraad dient ook een verhelderende, duidelijke en frisse website.
Naast de snelle realisatie van een moderne nieuwe website die aansluit op de bedrijfsvoering en de grootte van Stainalloy, was Stainalloy ook op zoek naar een partner die kon bijdragen in de zichtbaarheid van de onderneming. Wat zij nu doen, welke producten zij verkopen en hoe Stainalloy als onderneming eruit ziet. Op basis hiervan is een mooie langetermijnsamenwerking ontstaan
De resultaten van de periodieke marketing kunnen we verdelen in zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA) en conversie optimalisatie (CRO).
Voor de organische zichtbaarheid staan we middels meerdere relevante termen voor Stainalloy op de eerste pagina van Google.
Stainalloy is een distributeur die internationaal opereert, het afzetgebied van Stainalloy is wereldwijd. Het is dan ook van belang om met de relevante termen hier op de juiste momenten te staan. Dit kan op korte termijn middels SEA, oftewel Search Engine Advertising.
Door middel van de inzet van meerdere analysetools waaronder Google Analytics, Crazy Egg & Semrush kunnen we blijven optimaliseren voor een zo hoog mogelijk conversiepercentage op de website.