De herkenbaarheid van een dynamische organisatie met vele expertisegebieden
“Nu zitten wij regelmatig met voor ons onbekende partijen om de tafel.”
“Nu zitten wij regelmatig met voor ons onbekende partijen om de tafel.”
Is een onafhankelijke partner in voedselveiligheid, kwaliteit en wet- en regelgeving. Précon Food adviseert, traint en ondersteunt dagelijks hun klanten bij vraagstukken en werkzaamheden in de complexe wereld van wet- en regelgeving voor voedingsmiddelen. MB biedt Précon ondersteuning in de groei door het inzetten van online marketing.
MB houdt op een prettige manier de regie in handen, waardoor de belofte is nagekomen, we hebben een fantastische nieuwe website! MB blijft ons ook in de toekomst ondersteunen bij de online optimalisatie.
Précon Food is een ‘werelddeel’ van de verschillende ‘werelden’ die de Précon Consulting Group bedient. Het belang hierbij was dat het voor de klant helder is waarin Précon Food de markt kan ondersteunen, maar de overkoepelende organisatie en nevenactiviteiten daarin niet werden vergeten.
Précon Food bevindt zich in een snel ontwikkelende dienstverlening. Dit in combinatie met een snel veranderende wet- en regelgeving vereist dit veel aandacht op de online marketingkanalen en de website. Samen met Précon zijn we dan ook een langdurige samenwerking aangegaan om dit naar een nóg hoger niveau te tillen! En dit alles zonder dat er een contract mee gemoeid is, geheel vrijblijvend dus.
De resultaten van de periodieke marketing kunnen we verdelen in zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA) en conversie optimalisatie (CRO).
In een zeer concurrerende en snel veranderende markt focussen we op de zoektermen die het meest relevant zijn voor de doelgroep. Door de juiste acties kunnen we mooie resultaten behalen.
Précon Food positioneert zich in een brede markt. Naast het dienstenaanbod houden zij ook veel rekening met de verschillende regelgeving en certificeringen. Met Google Ads zijn we met de relevante zoektermen op prominente posities direct zichtbaar.
Door middel van Google Analytics & Crazy Egg hebben we kunnen achterhalen welke elementen de bezoeker aan spreekt. Door deze resultaten door te vertalen naar de website is de kern van Précon Food direct helder en staan de overtuigende contactelementen op de juiste plaatsen. Met als gevolg een stijging in het aantal aanvragen.