Meer aanvragen via de website voor trouwerijen en evenementen
Een continue ontwikkelingsproces om het beste resultaat te behalen.
Een continue ontwikkelingsproces om het beste resultaat te behalen.
Landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt staat bekend om haar vergader-, feest- en trouwlocatie, landgoedproducten en wandel- en fietsroute over het landgoed. MB helpt Heerlijkheid Mariënwaerdt groeien door de verzorging van online marketing op de nieuwe website. Door elk kwartaal samen te werken hebben we hele mooi stappen kunnen zetten.
Na een lange zoektocht naar de juiste website bouwer, kozen wij voor MB vanwege het heldere meedenken, hun goede adviezen en de flexibiliteit. Wij zijn heel blij met het resultaat!
Door de uitgebreide mogelijkheden op het landgoed is het van belang dat elk aspect tot z’n recht komt op de website. Denk aan vergaderen, trouwen, evenementen, maar ook een webshop voor landgoedproducten.
Al deze aspecten zijn samengebracht tot een website met de uitstraling die bij Heerlijkheid Mariënwaerdt past.
Om Heerlijkheid Mariënwaerdt verder te helpen met groeien zijn we ook gestart met een maandelijkse ondersteuning. Hierdoor is Mariënwaerdt zowel via online advertenties zichtbaar als via organische zoekresultaten.
Tevens testen we de website om te zien waar de mogelijkheden liggen om nog meer aanvragen te realiseren.
De resultaten van de periodieke marketing kunnen we verdelen in zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA) en conversie optimalisatie (CRO). Op deze manier proberen we zoveel mogelijk aanvragen via de website te generen voor onder andere bruiloften en evenementen.
Om meer relevante bezoekers te trekken is er onderzoek gedaan naar de juiste zoektermen. Bijvoorbeeld “Landgoed trouwlocatie”, een zoekwoord die gemiddeld 140 keer per maand wordt gebruikt. Door de juiste acties zorgen we ervoor dat deze term zo hoog mogelijk wordt weergegeven in de zoekresultaten.
Via Google Ads zijn we met relevante zoektermen zichtbaar. Voor een optimaal rendement houden we een paar KPI’s in de gaten, zoals doorklik-percentage (CTR), kwaliteitsscore en vertoningspercentage. Een goede “return on investment (R.O.I.)” is het doel.
Middels Google analytics en Crazy Egg achterhalen we waar de knelpunten zitten. En testen we nieuwe mogelijkheden. Met als gevolg een stijging in het aantal aanvragen. Door nieuwe pagina’s te maken voor trouwen en evenementen, worden de campagnes steeds rendabeler.