Een passende uitstraling en strategie
Voor 120 exposanten met meer dan 650 merken
Voor 120 exposanten met meer dan 650 merken
ETC. is een exclusief Nederlands interieurplatform voor zowel de interieurprofessional als de consument. Met ruim 15.000 m2 en meer dan 500 merken aan exclusieve interieur inspiratie. Door middel online en offline marketing ondersteunt MB het bedrijf met haar groei en de aanvragen voor hun exposanten.
Wij zijn zeer blij met het eindresultaat van de website en huisstijl. Tevens hebben wij de samenwerking als zeer prettig ervaren. Wellicht heb je het al van Diederik vernomen maar de reacties vanuit onze exposanten en bezoekers zijn unaniem lovend.
Om de ambities kenbaar te maken werd de naam gewijzigd van ETC Expo naar ETC Design Center Europe en later naar ETC.. Hierbij hoort natuurlijk ook een passende huisstijl met nieuwe kleuren en typografie.
Naast een hele nieuwe uitstraling was het belangrijk dat alle exposanten een mooi plek kregen op de website. Daarnaast is het van belang dat consumenten op speciale dagen ook worden verleid om naar ETC. te gaan.
Om het beste resultaat voor hun exposanten te krijgen is het van belang dat deze ook goed gevonden worden. Er is gekozen om dit te realiseren via Google Ads, aangezien het gaat om meer dan 500 merken en 84 exposanten.
Daarnaast blijft ETC. zich ontwikkelen met nieuwe consumenten inspiratiedagen, de ETC. Academy en de ETC. Library.
De resultaten van de periodieke marketing kunnen we verdelen in zoekmachine adverteren (SEA) en conversie optimalisatie (CRO). Zo zorgen we voor relevante bezoekers en de juiste aanvragen.
Via Google Ads zijn we met relevante zoektermen zichtbaar. ETC. heeft met de vele merken en exposanten een enorme hoeveelheid relevante termen. We hebben bijvoorbeeld meer dan 500 advertentieteksten geschreven.
Voor een optimaal rendement zijn we gericht op een behalen van een hoog doorklik-percentage (CTR), omdat dit een indicatie geeft van relevant verkeer.
Middels Google analytics en Crazy Egg achterhalen we waar de knelpunten zitten. En testen we nieuwe mogelijkheden. Met als gevolg een stijging in het aantal aanvragen. Dit heeft mooie verbeteringen opgeleverd voor de exposanten pagina en de consumenten inspiratiepagina.