Een unieke website voor een unieke tentenbouwer
Voor een internationaal bedrijf binnen een nichemarkt
Voor een internationaal bedrijf binnen een nichemarkt
Domes Europe is een tentenbouwer met een uniek soort tenten, namelijk Domes. Voor elk soort evenement is er een geschikte tent, met formaten variërend van 29m² tot 1950m². Elke tent is aan te passen voor uw evenement om zo een op maat gemaakte oplossing te bieden voor elk event. MB ondersteunt het bedrijf met haar groei door middel van het realiseren van de nieuwe website en het opzetten en onderhouden van de online en offline marketing.
Onze online positionering moest beter. Via een zakelijke relatie kwamen wij in contact met MB. Een helder betoog van Martijn Blaauw en collega's deed ons besluiten om met hen in zee te gaan. De website ging volledig op de schop en alle Google campagnes werden van de grond af opnieuw opgebouwd. Gedurende dit hele proces werden alle ins en outs helder en to-the-point toegelicht door MB. Zo konden wij belangrijke knopen snel en goed doordacht doorhakken. Al met al is MB een betrouwbare, pro-actieve partner gebleken met veel kennis van zaken en ook nog eens prettig in de omgang. Van harte aanbevolen!
Het was belangrijk voor Domes Europe om de website net zo uniek te laten voelen als de tenten, de WOW-factor moest ervaren worden! Door gebruik van imposante foto's is de feeling van de gigantische dome tenten overgebracht. Omdat het maatwerk een groot onderdeel is van de tenten was het belangrijk dat het duidelijk was hoe modulair alle tenten zijn. Er is een duidelijke overzicht pagina hiervoor gecreëerd waarin de klant overzichtelijk de verschillende formaten, deuren, covers, vloeren, ramen en zelfs structuren kan bekijken.
Om Domes Europe zo goed mogelijk te ondersteunen zijn we begonnen met periodieke ondersteuning. Door continu kritisch te blijven kijken naar de resultaten kunnen we een zo goed mogelijk resultaat garanderen.
Om het beste resultaat te behalen voor Domes Europe was het van belang om goed online vindbaar te zijn. Door middel van vooraf ingestelde zoekmachine campagnes en een verbeterde organische vindbaarheid is dit gerealiseerd. Dit is gedaan voor zowel Nederland als het Verenigd Koninkrijk. Omdat Domes Europe internationaal georiënteerd te zijn hebben wij aparte campagnes opgezet per land om zo optimale vindbaarheid te realiseren.
Om meer relevante bezoekers te trekken is er onderzoek gedaan naar de juiste zoektermen. Een voorbeeld hiervan is "Dome Tent", deze term wordt gemiddeld 320 keer per maand gebruikt. Door middel van de juiste acties zorgen wij ervoor dat Domes Europe hoog wordt weergegeven in de zoekresultaten.
Om Domes Europe een extra boost aan bezoekers te geven wordt er ook gebruik gemaakt van SEA. Via Google Ads adverteren wij op relevante zoektermen waarbij verschillende KPI's in de gaten gehouden worden. Voorbeelden hiervan zijn doorklik-percentage (CTR), kwaliteitscore en vertoningspercentage.
Doordat de website geoptimaliseerd is voor conversie komen er maandelijks meer aanvragen binnen. We testen elke maand nieuwe mogelijkheden om zo tot een optimale opzet te komen.